08/12/2009 20:18
PARS/MCCANN-ERICKSON:

1968 yılında Pars Reklam araştırma şirketi olarak kuruldu. 1975 yılında müşterilerine tam servis veren bir reklam ajansı olarak faaliyetini genişletti.. 1985 yılında McCann Erickson'a geçti ve Pars/McCann-Erickson Türkiye'de tek ve ilk uluslararası reklam şirketi kimliğine sahip oldu. Pars/McCann'in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Özçelik. 1997 yılında 10 tirilyon 453 milyar 90 milyon lira değerinde ciro gerçekleştirdi.

Müşteri Portföyü: Akbank, Auer, Benetton/Sisley, Coca-Cola, Fanta, Sprite, Diet Coke, Cappy, Schweppes, Escort, Eti, EtiOther, Emsan, Gillette, General, Braun, Permatik, Oral-B, Goodyear, L'oreal, Manu Nestle General, Maggi, Nescafe, Nesquik, Opel, Parker, Parfetti, jordache, RJR Genaral, Camel, Monte Carlo, Salem, Camel Trophy, Kangroo, Neo, UPS, New Business, Anual Leave, Vestel, Black & Decker, Salazenger.

200 Trilyonluk Reklam Pazarının Devleri

Busıness Week 15 Şubat 1998 s. 9

Önceki
Önceki Konu:
Ahmet Levendoğlu
Sonraki
Sonraki Konu:
Mahmut İslamoğlu

Yapılan Yorumlar

Henüz kimse yorum yapmamış.

Bu sayfada yer alan bilgilerle ilgili sorularınızı sorabilir, eleştiri ve önerilerde bulunabilirsiniz. Yeni bilgiler ekleyerek sayfanın gelişmesine katkıda bulunabilirsiniz.

Yorum Yapın

Güvenlik Kodu